hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دانلود سریال مانکن قسمت ۱۹ | مانکن 19

دانلود سریال مانکن قسمت ۱۹ | مانکن 19

نوزدهمین قسمت سریال مانکن با حضور محمد رضا فروتن، مریلا زارعی، نازنین بیانی، امیر حسین آرمان، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل و الهام پاوه نژاد به کارگردانی حسین سهیلی زاده، فیلم نامه بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی صبح امروز در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.


دانلود سریال مانکن قسمت 19در مانکن 18 دیدیم سلمان و همسرش به راز پسرشان پی بردند و به سراغ کتایون رفتند. سلمان از کتی خواست حال که انتقامش را گرفته است از کاوه بگذرد و از او جدا شود و به این کینه‌ی مدام پایان دهد. او حتی از کتی خواست که او را دوباره به زندان بیاندازد و در ازایش از کاوه جدا شود، اما کتی نپذیرفت.
در سمت دیگر قصه درست در لحظه‌ای که اخگر مشغول بسیج کردن نیرو هایش برای پیدا کردن زنده یا مرده‌ی کاوه و همتا و دیگران بود، خود کاوه با پای خودش به دفتر اخگر رفت. کاوه با بدست آوردن مدارک همتا و سایر مدارکی که از اخگر بدست آورده بود همچنین ارتباطی که با همسر اخگر برقرار کرده بود با او معامله کرد که با آن‌ها کاری نداشته باشد و کاوه هم کاری بر علیه اخگر نکند.
این صلح مقطعی میان کاوه و اخگر با برگشتن کاوه به خانه و استقبال پدرش مصادف شد و بعد از مدت‌ها برای لحظه‌ای هم که شده خنده را بر لب‌ها و دل‌های کاوه و همتا منشاند. 
باز هم بعد از چند قسمت کمی هیجان به مانکن باز گشت. روبرو شدن اخگر و کاوه نقطه‌ی عطف دیگری در داستان مانکن بود که تماشاگران را برای دیدن قسمت‌های آینده‌ی این سریال و رسیدن به انتهای این ماراتن تشنه‌تر و مشتاق‌تر کرد.
مانکن مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده است.
نام قبلی این سریال «سایه‌های بلند» بود که به نوبه خود ایهام‌های بسیاری داشت لذا به مانکن تغییر داده شد.

لینک دانلود قانونی قسمت 19 سریال مانکن - (دانلود کنید)

1- لینک دانلود سریال مانکن 19 با کیفیت480(اینجا)

2- لینک دانلود سریال مانکن 19 با کیفیت 720(اینجا)

3- لینک دانلود سریال مانکن 19 با کیفیت 1080(اینجا)

4- لینک دانلود سریال مانکن 19 با کیفیت HQ_1080(اینجا)

5- لینک دانلود سریال مانکن 19 با کیفیت BlueRay(اینجا)



تیزر قسمت نوزدهم سریال مانکن



برای دانلود 15 قسمت اول سریال مانکن 
روی تصویر زیر کلیک کنید


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد